- Evidența registrului de intrări-ieșiri
- Editarea ȋnregistrărilor introduse
- Rezervare numere
- Rapoarte de modificări
- Creare compartimente multiple
- Căutare ȋnregistrări după diverse criterii
- Exportul ȋn Excel a ȋnregistrărilor filtrate după dată
- Starea înregistrărilor poate fi: În lucru sau Rezolvat
- Listare rapoarte
- Număr nelimitat de utilizatori cu drepturi depline (administratori) sau cu drepturi limitate
- Plaje de numere diferite pe compartimente
- Formulare Electronice OUG 38/2020
- Cetățenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de documente.
- Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020.
- Completarea și trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv.
- Sesizări Online
- Cetățenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite aspecte identificate pe raza localității.
- Sesizările sunt trimise către funcționarii primăriei, urmând a fi soluționate în cel mai scurt timp.
- Plăți Online
- Legătura către platforma ghiseul.ro pentru plata online a impozitelor și taxelor