Un catalog online de produse va conține:
- o prezentare a firmei, a profilului, a datelor de contact
- înscrierea în motoare de căutare, fiind ușor de găsit după cuvintele cheie cu care se înregistrează
- o căutare ușoară a produselor după cuvinte cheie
- clasificarea produselor pe grupe de produse
- afișare produse recent vizualizate
- afișare ultimele produse adăugate
- detalierea fiecărui produs (poze, la ce se folosește, cum e ambalat, din ce e realizat, etc)
- partea de administrare a produselor care permite adăugarea, modificarea sau ștergerea produselor
- accesul la interfața de administrare a produselor/categoriilor se face prin web, pe bază de username și parolă
- o pagină cu părerile clienților despre produse
- alte facilități ce pot fi incluse: schimb valutar, starea vremii, cele mai vizualizate produse etc
- actualizări site
- creare adrese de email
- înregistrare domeniu
- găzduire site
La cerere, se poate realiza și varianta în altă limbă a site-ului; pentru aceasta, clientul trebuie să pună la dispoziție traducerea produselor.